Ízesmester.hu

Cukkini saláta

kesz_web1Az idei évben is rengeteg egészséges étellel készülök nektek. Meg szeretném mutatni, hogy mennyire könnyen be lehet építeni a saláták fogyasztását mindennapi életünkbe. Hiszen a zöldségeknek minden nap szerepelnie kellene az étrendünkben. Mivel én is sokat diétáztam, ezért tudom, hogy ha minden nap ugyanazt az ízt érzi az ember, akkor azt hamar megunja. Tehát a célom, hogy a saláta evést ne kényszerű, unalmas élelemként fogjátok fel. Megmutatom nektek, mennyire finom ízkombinációkat lehet kihozni pár zöldségből. 

 

Hozzávalók 2 személyre:

  • 2 db cukkinni
  • 6 db koktélparadicsom
  • 150 g feta sajt
  • 20 g fenyőmag
  • Olívaolaj
  • Bazsalikom
  • 1 gerezd fokhagyma
  • Bors

 

Elkészítés:

  1. A cukkiniket megmossuk. Zöldséghámozóval egyenlő vastagságúra szeleteljük.
  2. A felszeletelt cukkiniket egy tepsire halmozzuk. A tepsi alját egy kicsit meglocsoljuk olívával, hogy ne piruljon oda a zöldségünk.
  3. 180 fokon, 20-30 percig grillezzük.
  4. 1 dl olívaolajat kis tálba öntünk, belezúzzuk a fokhagymát, sok bazsalikomot szórunk bele, sózzuk, borsozzuk. Majd belekeverjük a feldarabolt paradicsomokat.
  5. A fenyőmagot zsíradék hozzáadása nélkül megpirítjuk. A fetát felkockázzuk.
  6. Az elkészült cukkinit egy tányérra halmozzuk. Megszórjuk a feával és fenyőmaggal. Tetejére pedig egy adag ízletes paradicsomot teszünk.

Jó étvágyat kívánok hozzá! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.